Bijna op safari - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Bijna op safari - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Bijna op safari

Blijf op de hoogte en volg Sam

09 December 2018 | Zuid-Afrika, Pretoria

Sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen. Ik was druk met andere dingen. We hebben veel leuke dingen gedaan in Kaapstad.
Gisteren zijn we met het vliegtuig naar mijn geboorteplaats Johannesburg gevlogen.
Dinsdag en woensdag gaan we op safari. liaan is onze reisleider. Dat is de Freek Vonk van Zuid Afrika. Hopelijk zien we olifanten, giraffes,
gnoes, neushoorns en leeuwen. Ik heb er heel veel zin in

Met mijn zusje gaat het goed. Op de foto's kun je zien dat ze later tandarts wordt.

Ik hoop dat het ook goed met jullie gaat. Bedankt voor al die leuke reacties van jullie.


Groetjes Sam

  • 09 December 2018 - 16:16

    Micha Pluim:

    Hoi Sam,

    ik vind dat je hele gave foto's hebt!
    Ik ben heel benieuwd hoe de safari wordt.
    Leuk dat je daar ook een soort Freek Vonk hebt. Veel plezier!!

    Groetjes Micha

  • 13 December 2018 - 08:43

    Groep 8b :

    Hoi Sam,

    We vinden het erg leuk dat we jou kunnen volgen in de klas. Het klinkt erg gaaf wat je al hebt meegemaakt.
    We zijn benieuwd hoe de safari was. Heb je de dieren kunnen zien waar je op hoopte?
    Jou zusje zier er erg lief uit. We wensen jou en je familie veel plezier met haar.

    Bij ons op school gaat het ook goed. We hebben gisteren een grappige ochtend gehad met leerkrachten van het voortgezet onderwijs. Daar vertellen we wel over als je terug bent. Verder zijn we natuurlijk ook hard aan het werk. Het is wel rustig op jou plekje nu, dus we vinden het gezellig als je straks weer terug bent.

    Groetjes van iedereen uit de klas en nog heel veel plezier daar!

    Tot snel,
    Groep 8b

  • 13 December 2018 - 15:43

    Daan:

    Hoi Sam

    Zotrzien heb je een leuk avontuur gehad.
    Ik hoop dat je snel weer terug komt..

    Groetjes Daan

  • 14 December 2018 - 12:53

    David:

    Dag Sam,

    Hoe is het met je? Met mij gaat alles goed.
    Wat maak jij veel mee zeg? Wat is je zusje lief!
    Ik vind je foto's super mooi!
    Groetjes, David

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 3797

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: