Bijna Sinterklaas - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Bijna Sinterklaas - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Bijna Sinterklaas

Blijf op de hoogte en volg Sam

02 December 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed!
Ik ben zaterdag naar de Tafelberg geweest. We zijn met de kabelbaan omhoog gegaan. Het hoogste punt is wel bijna 1100 meter hoog. Boven op de berg hadden we een spectaculair uitzicht. Je moet geen last hebben van hoogtevrees.
Het weer is hier prachtig! Ik heb nog nooit Sinterklaas gevierd met een korte broek aan. Heel veel succes met het maken van de surprises.

Groetjes Sam

  • 03 December 2018 - 16:01

    Sander:

    Hoi Sam

    Wat leuk wat je er allemaal op heb staan.Wat gaaf die karpers.Ik hoop snel dat je terug komt.En wat een mooi en lief zusje heb je.
    Groetjes Sander

  • 03 December 2018 - 17:00

    Femke:

    Hoi Sam
    Hoe gaat het daar?
    wij hebben morgen suprise avond ik hoop dat je leuk sinterklaas gaat vieren met je zusje
    en een schattig zusje.

    GR.Femke

  • 04 December 2018 - 08:25

    Joran:

    Leuk op die berg. Ik vind een kabelbaan wel een beetje eng. hopelijk word het een leuk sinterklaasfeest. Groetjes Joran

  • 04 December 2018 - 16:42

    Elisa:

    Hoi Sam

    Wat leuk die kabelbaan.
    Wij hebben morgen Sinterklaas jammer dat je er niet bij kan zijn.
    En wat heb je een schattig zusje.
    Veel plezier nog!!

    Groetjes Elisa!!!

  • 06 December 2018 - 16:12

    Micha Pluim:

    Hoi Sam,

    Wat een leuk zusje heb je. Ze is heel schattig vind ik. Gaaf dat je op de tafelberg bent geweest. Hoe was het uitzicht? Die karper is echt mega groot. Leuk om dat te vangen! Was wel zwaar zeker?

    Veel plezier!
    Groetjes Micha

  • 07 December 2018 - 09:03

    Devlin:

    Hoi Sam
    Wat een mooie foto’s en verhalen allemaal en wat ziet je zusje er schattig uit. Hier gaat alles goed,er waren mooie surprises in de klas en het was een gezellig feest. Nog heel veel plezier daar en tot snel weer in Nunspeet .
    Groetjes Devlin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 3800

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: