Ann is officieel mijn zusje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Ann is officieel mijn zusje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Ann is officieel mijn zusje

Blijf op de hoogte en volg Sam

29 November 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad


Vandaag was een mooie dag. De rechter vertelde ons dat Ann nu mijn zusje is. Ik vond de rechter en de rechtbank behoorlijk saai. Dat is wel te zien op de foto met de rechter. Toch ben ik heel blij met mijn kleine zusje.
Vanavond heb ik met mijn vader weer een karper gevangen. Dat was geweldig.
Morgen gaan we naar Kaapstad. Daar heb ik helaas geen hengel. Dus het vissen is afgelopen. Straks in Nederland weer!

Ik hoop dat het goed met jullie gaat.
Welterusten.
Sam


  • 29 November 2018 - 17:08

    Elisa:

    Hoi Sam!
    Wat fijn dat het nu echt officieel is!
    Jammer dat je niet meer kan vissen!
    Is het leuk daar?

    Groetjes Elisa (:

    ( Welterusten)

  • 30 November 2018 - 06:03

    Joran:

    Sam je hebt twee karpers gevangen! Gelukkig heeft de rechter een goede uitspraak gedaan. veel plezier nog in Afrika. Groetjes Joran.




  • 30 November 2018 - 07:09

    Julia:

    hoi Sam
    leuke foto bij de rechtbank:) je hebt nu al 2 karpers gevangen! fijn dat Ann nu officieel je zusje is.
    GR. Julia

  • 30 November 2018 - 07:14

    Lotte:

    hoi Sam

    hoe gaat het daar? wat leuk voor je dat je Ann nu officieel je zusje is. wat leuk dat je weer een kaper hebt gevangen. en de foto's zijn erg leuk :)


    Groetjes Lotte :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 3801

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: