Bijzondere vangst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Bijzondere vangst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Bijzondere vangst

Blijf op de hoogte en volg Sam

28 November 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wat leuk, al die reacties. Heel erg bedankt.
Vanochtend ging ik vissen met de buurman. Helaas was het geen succes. We hadden niks gevangen. Aan het eind van de middag heb ik opnieuw gevist met mijn vader. Opeens stond de hengel helemaal krom. BEET!!! Het inhalen duurde lang. Toen de vis eindelijk te zien was, zagen we een grote KARPER. Die heb ik nog nooit eerder gevangen.
Morgen gaan we naar de rechter. De rechter bepaalt morgen hopelijk dat Ann voor altijd mijn zusje is. Dat is geweldig.

Ik wens jullie allemaal succes op school.

Groetjes Sam

  • 28 November 2018 - 16:22

    Oma En Opa De Haan:

    Nou Sam dat is dan toch wel prachtig een Afrikaanse karper vangen op eerste dag dat je gaat vissen. Gefeliciteerd morgen weer aan de slag misschien vang je dan een snoek. Veel plezier met je visserij.

  • 28 November 2018 - 17:27

    Sven:

    Mooie vangst ik wens je veel succes morgen bij de rechter groetjes.sven

  • 29 November 2018 - 09:45

    Julia:

    hoi Sam, leuk dat je een karper hebt gevangen op de eerste dag dat je gaat vissen. veel suc6 morgen bij de rechter. Ik hoop dat je Ann mag houden. GR. Julia

  • 29 November 2018 - 11:45

    Joran:

    Mooie vis

  • 29 November 2018 - 12:15

    Marnick:

    Hoi Sam,

    wat een gave grote karper!!!!
    Succes bij de rechter.

    groetjes van Marnick

  • 30 November 2018 - 06:03

    Ivar:

    hoi sam dat is een andere vis dan een snoek mooie vangst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 3809

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: