Ann is bij ons - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Ann is bij ons - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Ann is bij ons

Blijf op de hoogte en volg Sam

27 November 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Hoe gaat het in Nederland? En hoe gaat het op school allemaal?
Met mij gaat het goed. Eergisteren heb ik mijn zusje voor het eerst gezien. Nu is ze echt bij ons. Dat voelt geweldig.
Morgen ga ik met de buurman vissen. We hopen dat we veel karpers vangen.
Ik moet hier ook huiswerk maken. Het is veel leuker om te werken in de klas.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Groetjes van Sam

  • 27 November 2018 - 11:20

    Oma & Opa Put:

    Hey Sam en Liz en Ann

    Mooi met je drietjes staat goed
    Hier gaat het goed ook met de kippen
    Wat mooi dat je gaat vissen we hopen dat je veel karpers vangt

    Dag allemaal oma & opa

  • 27 November 2018 - 11:34

    Marnick:

    Hé sam,

    heb je veel vissen gevangen?
    Wat een ontzetend leuk en lief zusje heb jij zeg!
    Wat een geluk dat je niet naar school hoeft.

    groetjes van Marnick

  • 27 November 2018 - 16:54

    Joran:

    Leuk dat je nog een zusje hebt. Ze is echt heel schattig. Wij hebben deze week elke dag huiswerk. Hopelijk vang je veel vissen. Groetjes joran

  • 28 November 2018 - 08:07

    Eva:

    hé Sam

    hier op school gaat het goed wat een leuk zusje super schattig
    wij hebben veel huiswerk.
    hopelijk vang je veel grote vissen:)
    nog veel plezier in Afrika
    en tot over een maandje denk ik
    DOEI !!!!!!!!

    groetjes Eva :) :) :)

  • 28 November 2018 - 08:08

    Demi:

    hoi Sam,

    hoe gaat het daar??
    Schattig je nieuwe zusje!!
    wij zitten hier de hele week huiswerk enz. te maken.....
    jij zit nu vast ergens te chillen in de zon ofzo.
    JALOERS!!!!!!!!!
    veel plezier nog en geniet van je "vakantie''

    DOEI!!
    groetjes demi

  • 28 November 2018 - 08:09

    Julia:

    hey Sam, wat is jouw zusje schattig!!! Wij hebben veel huiswerk, want we moeten ook nog een werkstuk maken over onszelf:( Hopelijk vang je veel vissen. GR.Julia

  • 28 November 2018 - 08:06

    Maartje:

    hoi sam.
    hier krijgen we veel huiswerk.
    niet echt leuk!
    is het daar leuk heb je al veel vissen gevangen!
    super schattig zusje heb je!!
    veel plezier nog doeiiiiiii.

  • 28 November 2018 - 08:06

    Jolien:

    Hey Sam,
    Hoe gaat het daar?
    Echt een superrr schattig zusje:)
    Wij hebben echt de hele week huiswerk echt saaiiii.....
    Nog heeeeelll veel plezier:) :)

    Groetjes Jolien:)

  • 28 November 2018 - 12:39

    Lotte:

    Hey sam

    Hoe gaat het daar hier gaat het prima we hebben elke dag huiswerk echt super saaaai. Ik ben blij dat je een nieuwe zusje krijgt en hoe gaat het met liz en jou en je vader en moeder ook natuurlijk? Die foto's zijn super cute. Heb je nog vissen gevangen met je buurman? En hoe gaat het met Ann? Je bent echt een goede broer voor haar. Op school is het wel leuk hoor maar zonder jou is de klas niet compleet :( we missen je allemaal.

    Groetjes Lotte

  • 28 November 2018 - 17:46

    Sven:

    Sam het is echt super saai

  • 29 November 2018 - 05:35

    Korrine Mama Van Sven :

    Hoi sam
    Wat een mooie foto’s van jou en je zusje en wat gaaf dat je een grote karper hebt gevangen
    Nog veel plezier daar en hopen dat jullie goed bericht krijgen van de rechter
    Ook gaaf dat we je zo kunnen volgen
    Groetje van de mama van Sven

  • 29 November 2018 - 16:59

    Elisa:

    Hoi Sam
    Is het leuk daar?
    Hier op school hebben we heel veel huiswerk suuuper saai!
    En wat een schattig zusje!
    Nog veel plezier daar!

    Groetjes Elisa(:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 3808

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: