Goede aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Goede aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Goede aankomst

Door: Sam van de Put

Blijf op de hoogte en volg Sam

23 November 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een fijne vliegreis gehad. Met lekker eten en drinken. Voor mijn stoel zat een scherm waar ik films op kon kijken en spelletjes kon doen. Zo vlogen de 12 uren voorbij.
We zitten nu in een mooi appartement op de 8ste verdieping. We hebben een prachtig uitzicht over Kaapstad.
We zijn bij de zee geweest. Daar werd ik flink nat van de hoge golven.
Morgen ga ik naar Robbeneiland. Dat eiland is vanaf ons appartement al te zien.
Vorig jaar heb ik mijn werkstuk over Nelson Mandela gehouden. Nu ga ik de plek waar hij 27 jaar gevangen zat zelf zien. Dat lijkt mij bijzonder om mee te maken.

Groetjes,
Sam

• 24 November 2018 - 12:36

Marnick:

Hoi Sam en Liz,

Ik hoop dat jullie het leuk daar hebben, wat gaaf dat jullie in het vliegtuig spelletjes en films konden kijken.
    Is het weer daar lekker kun je korte mouwen en broek aan? Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien

Groetjes marnick

• 25 November 2018 - 08:58

Micha Pluim:

Hoi Sam.Veel plezier in Zuid Afrika. Groetjes Micha

• 26 November 2018 - 16:42

Joran Van Zalk:

Ik mis je echt. De lol in de klas is weg zonder jou.ik hoop dat je snel weer terug komt. Groetjes Joran✈️