Goede aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu Goede aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sam Put - WaarBenJij.nu

Goede aankomst

Door: Sam van de Put

Blijf op de hoogte en volg Sam

23 November 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een fijne vliegreis gehad. Met lekker eten en drinken. Voor mijn stoel zat een scherm waar ik films op kon kijken en spelletjes kon doen. Zo vlogen de 12 uren voorbij.
We zitten nu in een mooi appartement op de 8ste verdieping. We hebben een prachtig uitzicht over Kaapstad.
We zijn bij de zee geweest. Daar werd ik flink nat van de hoge golven.
Morgen ga ik naar Robbeneiland. Dat eiland is vanaf ons appartement al te zien.
Vorig jaar heb ik mijn werkstuk over Nelson Mandela gehouden. Nu ga ik de plek waar hij 27 jaar gevangen zat zelf zien. Dat lijkt mij bijzonder om mee te maken.

Groetjes,
Sam

  • 24 November 2018 - 12:36

    Marnick:

    Hoi Sam en Liz,

    Ik hoop dat jullie het leuk daar hebben, wat gaaf dat jullie in het vliegtuig spelletjes en films konden kijken.
    Is het weer daar lekker kun je korte mouwen en broek aan? Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien

    Groetjes marnick


  • 25 November 2018 - 08:58

    Micha Pluim:

    Hoi Sam.Veel plezier in Zuid Afrika. Groetjes Micha

  • 26 November 2018 - 16:42

    Joran Van Zalk:

    Ik mis je echt. De lol in de klas is weg zonder jou.ik hoop dat je snel weer terug komt. Groetjes Joran✈️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 3805

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: