Zusje - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Sam Put - WaarBenJij.nu Zusje - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Sam Put - WaarBenJij.nu

Zusje

Door: Sam van de Put

Blijf op de hoogte en volg Sam

18 November 2018 | Nederland, Doornspijk

Op woensdag kregen we HET telefoontje dat we een zusje mochten ophalen. Dat was geweldig nieuws natuurlijk.
We noemen haar Ann, want dat komt van de Bijbelse naam Anna.
We hopen een fijne reis naar Afrika te maken.
Ik hoop dat jullie meekijken, meelezen en meegenieten.

Groetjes,
Sam

  • 19 November 2018 - 18:13

    Mama:

    Jouw Zuid-Afrikaanse ann-vontuur ga ik zeker volgen!
    Zelfs van heel dichtbij ;-)

  • 20 November 2018 - 08:44

    Riekie Vis:

    gefeliciteerd met jouw zusje! Sam.
    en een goede reis, jullie allemaal!
    groeten van Riekie

  • 20 November 2018 - 17:06

    Katie:

    Wowhhh echt cool dat je nog een zusje krijg ik wil dat ook wel, het lijkt me echt leuk z on klein vrouwtje in huis hopelijk krijgen we haar snel te zien, maar ga als je in Afrika bent wel de leuke dingen doen. GR. Katie

  • 28 November 2018 - 08:05

    Julia:

    hoi Sam hier op school gaar alles goed veel plezier met je zusje:) groetjes Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doornspijk

Ann-vontuur

Ga met mij mee op reis naar Zuid-Afrika om mijn zusje Ann op te halen.

Recente Reisverslagen:

17 December 2018

Olifantenpark

14 December 2018

Safari

09 December 2018

Bijna op safari

02 December 2018

Bijna Sinterklaas

29 November 2018

Ann is officieel mijn zusje
Sam

Hoi, Ik ben Sam. Ik heb deze site, omdat ik mijn zusje ga ophalen in Zuid-Afrika. Laat jij een berichtje achter? Groetjes, Sam

Actief sinds 18 Nov. 2018
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 3806

Voorgaande reizen:

22 November 2018 - 22 December 2018

Ann-vontuur

Landen bezocht: